• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Cоціально-психологічна служба

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ШКОЛИ

Основною метою діяльності соціально-психологічної служби у школі є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу з метою компетентнісного самовдосконалення вчителя і учня на гуманістично – інноваційних засадах, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Основні задачі соціально-психологічної служби школи:

  • створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
  • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
  • соціально-психологічний супровід дітей пільгових категорій;
  • здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
  • сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • психологічний супровід майбутніх випускників профорієнтаційного спрямування.

Кадрове забезпечення соціально-психологічної служби

/Files/images/nalivayko/psiholog17-18/б.jpg

НАЛИВАЙКО Світлана Анатоліївна

Практичний психолог, спеціаліст ІІ категорії
Загальний стаж роботи - 5 років

/Files/images/stornka_psihologa/101_6422.jpg

МЕРКОЄВ Артем Анатолійович

Соціальний педагог, спеціаліст
Загальний стаж роботи - 1 рік

Відвідування районного центру зайнятості учнями школи

2017-03-02

Поняття «профорієнтація» здається зрозумілим кожному, хто знайомиться з ним навіть вперше – це орієнтація школярів на ті або інші професії. Адже, важко не розгубитися у великій кількості професій. До того ж, їх кількість постійно збільшується.

Щоб вибір професії був справді свідомим і вільним, необхідно враховувати різні фактори: інформованість про світ професій; знання своїх особистісних особливостей; уміння співвідносити особисті якості з вимогами, які пред'являють професія і спеціальність. Це поетапний і відповідальний процес. То ж в рамках профорієнтаційної роботи 02.03.2017 року учні 9-х класів нашої школи відвідали районний центр зайнятості під керівництвом соціально-психологічної служби школи.

Майбутнім випускникам надали детальну інформацію про навчальні заклади нашої області. 9-тикласники познайомилися з картотекою професій та обрали собі власні варіанти майбутніх професій.

Сподіваємось, що відвідування центру зайнятості допомогло нашим учням визначитися з професією, вибрати навчальний заклад, факультет або підтвердити свої раніше прийняті рішення.

Наливайко С.А., практичний психолог,

Меркоєв А.А., соціальний педагог

/Files/images/2016-2017_nr/berezen/DSC01582.jpg /Files/images/2016-2017_nr/berezen/DSC01556.jpg

Профорієнтація 8 – 9 класів

2017-02-09

Вибір професії є одним із найважливіших рішень у житті кожної людини. Надійним помічником у цьому є державна служба зайнятості. Соціально-психологічною службою школи організовано зустріч із фахівцем з питань зайнятості – Удовицькою Вікторією Володимирівною. Дл учнів 8 – 9 класів проведено профорієнтаційний семінар "Надання школярам інформації про світ професій. Допомога у професійному самовизначенні". Під час семінару розглядались такі питання:

1. Вибір професії та ринок праці.

2. Формула вибору професії.

3. Типові помилки при виборі професії.

4. Професії, які потребує наш регіон.

На останок Вікторія Володимирівна роздала кожному учаснику флаєри, буклети, брошюри з профорієнтаційної тематики.

/Files/images/2016-2017_nr/lyutiy/DSC01127.jpg


Профілактика правопорушень

Діти та підлітки в силу суб'єктивних причин не завжди можуть протистояти різним стресовим ситуаціям, які виникають майже щодня, в результаті цього можуть з'явитися негативні наслідки. Багато ситуації легше попередити, ніж пізніше розбиратися з наслідками, тому профілактика правопорушень у Новомиргородській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІ ступенів, як і вінших навчальних закладах, - одна з важливих сторін діяльності соціально-психологічної служби.

В рамках місячника правового виховання та профілактики правопорушень (листопад 2016 року) у школі проведено ряд просвітницьких, профілактичних та виховних заходів. Опис деяких з них подано нижче.

Практичним психологом Наливайко С.А. проведено просвітницько-профілактичний захід «Що треба знати про право і закон?» серед учнів 8-9-х класів з метою реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток. Під час заходу використано зміст Міжнародної Декларації прав дитини (1959р.), Конвенції про права дитини (1989р.) та Закону України про охорону дитинства (2001р.). Учні активно обговорювали життєві ситуації та можливі варіанти правомірної поведінки.

Соціальним педагогом Меркоєвим А.А. для учнів 8-9-х класів було проведено просвітницький захід на тему: «Я і сім’я» в рамках відзначення Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та насильства. Дана тематика учням була дуже цікава, адже вона в собі несла статистичну інформацію, по якій було видно, що в нашому суспільстві від експлуатації та насильства страждає дуже багато громадян. Також варто відмітити активність учнів в обговорені даної тематики, вони висловлювали свої думки та вносили пропозиції стосовно покращення даної проблеми. По закінчені заходу бажаючі підводили підсумок нашої зустрічі, зробивши позитивні висновки та склавши певну послідовність своїх життєвих дії.

18 листопада цього року організовано зустріч вихованців закладу, 5-9 класів, з представниками КВІ – кримінально виконавчою інспекцією, яку представляли, старший інспектор – Коваленко Є. О., фахівець – Балакін Є.А. та начальником відділу РЦССДМ – районного центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді – Жеребенко К. В. Фахівці своєї справи – представники служб, проінформували всіх присутніх про види та форми кримінальних злочинів та несення правової відповідальності злочинців. Також всі присутні задавали ряд питань, які їм були цікаві, адже багато вихованців закладу мають батьків і опікунів, які неодноразово притягувались до кримінальної відповідальності та мають умовні терміни покарання. Інформація була і про торгівлю людьми та види насильств, під час якої всі учні брали активну участь в обговорені, навіть дискусії, відстоюючи власну точку зору. В кінці зустрічі присутнім показали два відео сюжети: перший – про колонію для неповнолітніх, другий – про торгівлю людьми. Після перегляду фільмів вихованці висловлювали свої думки та переживання за громадян, які потрапили до таких складних життєвих ситуацій. Варто відмітити, що запрошені гості проводили захід в дуже цікавому форматі, який забезпечив максимальне засвоєння та запам`ятовування інформації. Також, що є найголовнішим, по закінчені в дітей з’явилося почуття довіри до служб, які турбуються про їхнє минуле, сьогоднішнє, майбутнє…

/Files/images/2016-2017_nr/listopad/Изображение 018.jpg


В школі пройшов тиждень соціально-психологічної служби

22.04. – 26.04.2014 року

День Час Захід
22.04. 15:00-16:00 Тренінгове заняття «Гендерна ідентифікація» серед учнів 7-х класів.
23.04. 11:15-12:00 Комунікативний тренінг серед учнів 8-х класів «Вчимось розуміти і поважати інших».
24.04. 15:00-16:00 1. Загальношкільний захід з метою профілактики ВІЛ/СНІДу «Станція призначення життя» в рамках формування дбайливого ставлення до здоров’я.
2. Круглий стіл. Обговорення.
25.04. 14:00-15:00 Семінар-практикум для вчителів «Позитивна атмосфера навчально-виховного процесу».
26.04 11:30-12:30 Розвантажувальне заняття з метою зняття психоемоційного напруження для учнів школи.

/Files/images/novini_2014/traven/tijden_sotsalno-psihologchno_slujbi_/IMG_6254.jpg/Files/images/novini_2014/traven/tijden_sotsalno-psihologchno_slujbi_/”®в®2190.jpg

Соціально-психологічна служба у школі організована для створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів, атмосфери взаємодопомоги та співробітництва у навчально-виховному процесі між педагогами, учнями та батьками.

Діяльність соціально–психологічної служби включає такі основні напрями:

1.Соціально-педагогічний:

Надання кваліфікованої соціально–педагогічної допомоги дитині в саморозвитку, самопізнанні, самооцінці, самоствердженню, самореалізації.

Посилення позитивних впливів та нейтралізація або переключення негативних впливів соціального середовища.

2. Соціально-правовий:

Використання наявного арсеналу правових норм для захисту прав та інтересів особистості.

Обговорення та розв’язання проблемних питань, які виникають в житті учнівського колективу з порушення прав.

Проведення зустрічей з представниками соціальних служб, правоохоронних органів та місцевих органів влади з охорони прав дитини.

3. Соціально-психологічний:

Надання допомоги у вирішенні міжособистісних конфліктів, зняття депресивного стану.

Організація соціально – психологічних консультацій для учнів, педагогів, батьків, опікунів.

4. Соціально-профілактичний:

Організація системи профілактичних заходів з попередження девіантної та деліквентної поведінки дітей та підлітків.

Проведення в класах соціально – правових акцій та тренінгів з охорони прав дитини.

Ініціювання та проведення правових годин спілкування.

5. Соціально-діагностичний:

Вивчення та аналіз морального–психологічного фону навчального закладу з метою виявлення його впливу на особистість учня та розробка заходів щодо його оптимізації

Здійснення моніторингу щодо порушення прав дітей як серед учнівського колективу, так і з боку дорослих ( вчителів та тих, хто причетний до навчально–виховного процесу).

Дослідження психосоціальних особливостей розвитку учнів навчального закладу.

6. Соціально-інформаційний:

Знайомство з законодавчими актами а використання наявного арсеналу правових норм для захисту прав та інтересів особистості.

Організація та проведення практичних семінарів та форумів, лекторіїв та соціально – психологічних тренінгів.

7. Соціально – медичний:

Контроль за харчуванням, трудовим, фізичним вихованням, умовами організації навчального часу з метою підтримки здоров’я.

Вивчення психолого–медико–педагогічних особливостей учнів, їх мікросередовища, умов проживання.

Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.