Семінар на тему «Роль казкотерапії в особистісному у розвитку дошкільника»

/Files/images/novini_2015_roku/gruden/semnar_na_temurol_kazkoterapv_osobistsnomu_u_rozvitku_doshklnika/DSCN6717.jpg

17 грудня 2015 року відбувся семінар на тему «Роль казкотерапії в особистісному у розвитку дошкільника». Ведучі семінару Шода І.О. та Кушнірова О.В. провели у цікавій формі, використовуючи інтерактивні технології, застосувавши казкотерапію у поєднанні з арттерапією для роботи з дошкільниками.

Теоретичний блок був представлений у формі слайд-презентації «Казкотерапія у роботі з дошкільниками». В ньому розглядалися ефективність застосування казкотерапії на заняттях, правила складання психокорекційної казки та різні терапевтичні методики. Розкрито роль впливу казки на особистість дитини.

Шода І.О. поділилась своїми напрацьованими методиками, які використовує під час роботи з дітьми (мнемотаблиці, корекційно-розвивальні ігри та вправи, які спрямовані накорекційно – попереджувальне та розвивальне навчання та формуванню в дитини системи граматичної словозміни, системи диференціації граматичних форм, відпрацьовуванню синтаксичного значення слова.).

Практичний психолог Кушнірова О.В. підготувала тести та практичні завдання по казкотерапії, які провела з учасниками семінару для розкриття нових граней, кращого пізнання власної особистості та діагностику особливостей взаємодії з оточуючими.

Закінчили семінар цікавими сюрприз – подарунками з побажаннями та формуванням рефлексивної компетентності і позитивного емоційного стану всіх учасників.

/Files/images/novini_2015_roku/gruden/semnar_na_temurol_kazkoterapv_osobistsnomu_u_rozvitku_doshklnika/DSCN6710.jpg

/Files/images/novini_2015_roku/gruden/semnar_na_temurol_kazkoterapv_osobistsnomu_u_rozvitku_doshklnika/DSCN6696.jpg/Files/images/novini_2015_roku/gruden/semnar_na_temurol_kazkoterapv_osobistsnomu_u_rozvitku_doshklnika/DSCN6722.jpg


/Files/images/2016_rk/schen_2016/images (19).jpg

Конкурс «Дидактична лялька–персонаж розвивального середовища дошкільного навчального закладу»

Вихователі дошкільних груп приймали активну участь в конкурсі «Дидактична лялька– персонаж розвивального середовища дошкільного навчального закладу», який відбувся 13 січня 2016 року.

Мета конкурсу – підвищити мотивацію діяльності, педагогічної майстерності та творчості вихователів дошкільних груп, щодо створення та використання ляльки в освітній діяльності з дітьми дошкільного віку.

У Конкурсі брали участь вихователі дошкільних груп.

Вихователіобирали ляльку, малювали ескізи вбрання, підбирали матерію, швачку. Обдумували, в яких видах діяльності дітей доцільно застосовувати дидактичну ляльку, складали конспекти занять та провели сюжетно – рольові ігри використовуючи дидактичну ляльку. При потребі залучали батьків до творчого процесу.

Учасники конкурсу мали враховувати такі критерії:

  • педагогічна цінність:лялька та сучасний створений своїми руками одяг,відповідність віковим особливостям дитини;
  • естетичність оформлення, оригінальність, прояв творчості;
  • методична цінність: наявністьмовленнєвого матеріалу, конспекти занять з різних видів діяльності, прогаравання сюжетно-рольових ігор з використанням ляльки;
  • функціональність і практичність у використанні, дотримання вимог безпеки;
  • мультимедійні презентації, створені з використанням ляльки .

Всі учасники гідно виступили та показали високий рівень педагогічної майстерності.

/Files/images/2016_rk/schen_2016/0_b438a_88b1afd8_XL.gif

/Files/images/2016_rk/schen_2016/8.jpg


Лялька Ната

Лялька Марічка

Лялька Софійка

Лялька Катя

Лялька Катруся

Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.