Проблемне питання: «Урізноманітнення форм роботи колекційного спрямування під час вивчення хімії та біології»
Проблемне питання: «Використання елементів інтерактивного навчання на уроках математики як один із засобів колекційного навчання»
Проблемне питання: «Використання мультимедійних технологій в процесі корекційно-розвиткового навчання на уроках хімії»
Проблемне питання: «Використання корекційно-розвиваючих вправ на уроках математики»
Вчителі МО ПМЦ систематично працюють над урізноманітненням форм і методів роботи на уроці з метою формування ключових компетентностей учнів.
З метою розширення досвіду, відповідно до оновленої методичної проблеми «Пошук та використання ефективних технологій корекційного навчання як засобу формування ключових компетентностей учнів», вчителями МО здійснюються взаємовідвідування уроків. Члени МО мають змогу побачити як реалізуються ті чи інші методики і технології навчання, продемонструвати власне бачення корекційно-розвивальної роботи на уроці, поділитися своїми досягненнями та отримати новий досвід, взяти на озброєння види робіт, які є результативними для дітей з різним рівнем навчальних досягнень.
Вчителі МО ПМЦ постійно працюють над виготовленням наочності та дидактичних матеріалів. Дана робота проводиться з метою спрощення завдань для слабо встигаючих учнів, організації роботи за випереджуючими завданнями та розвитку навичок самостійного оволодіння знаннями.
В рамках одного уроку застосовуються різноманітні форми в методи роботи, які дають змогу залучити до активної роботи всіх учнів, незалежно від рівня сформованості знань. Для цього добираються різноманітні завдання і виготовляються дидактичні матеріали, щоб створити для учнів ситуацію успіху.
Ефективними методами роботи з учнями пʼятих, шостих класів є рольові ігри, які теж широко застосовуються на уроках природничо-математичного циклу.
Такі методи підходу до навчального процесу стимулюють активну пізнавальну діяльність учнів, зумовлюють розвиток їх творчих здібностей, спонукають до пошуків шляхів та способів рішення поставлених завдань.
І засідання
(01.09.2016 р.)
1. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін та нормативних документів.
2. Про виконання плану роботи ШМО за минулий навчальний рік та обговорення плану роботи на поточний навчальний рік.
3. Аналіз навчальних програм на новий навчальний рік. Зміни в програмах і підручниках; нові підручники для 7-го класу.
4.Обговорення календарного планування учителів з фізики, математики, інформатики, хімії, географії, біології, природознавства, основ здоровʼя на І семестр 2016-2017 н.р.
ІІ засідання
(21.10.2016 р.)
Проведення методичного тижня на тему «Корекційно-розвивальна робота на уроці на етапі закріплення знань учнів»
1. Обговорення відкритих уроків
2. Обговорення доповіді «Використання корекційно-розвивальних вправ на уроках математики»
3. Засідання круглого столу « Ефективність корекційно-розвивальної роботи на уроці на етапі закріплення знань учнів»
4. Огляд новин методичної літератури.
ІІІ засідання
(11.01.2016р.)
1. Обговорення календарних планів з природничо-математичних дисциплін на ІІ семестр 2016-2017 н.р.
2. Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в ІІ семестрі 2016-2017н.р
ІV засідання
(24.02.2017р.)
Проведення методичного тижня на тему «Застосування ІКТ на уроці як засіб формування життєвих компетенцій учнів» »
1. Обговорення відкритих уроків
2. Обговорення доповіді «Використання мультимедійних технологій в процесі розвиткового навчання».
3. Обмін думками з теми «Роль потенціалу уроку у розвитку життєвих компетентностей учнів»
4. Огляд новин методичної літератури.
ІV засідання
(26.05.2017р.)
1. Аналіз роботи методичного обʼєднання за 2016-2017 н.р.
2. Планування роботи МО на наступний навчальний рік.
· Робота над методичною проблемою школи.
· Робота над індивідуальною науково-методичною проблемою.
· Проблема адаптації учнів 5-го класу до навчання в основній школі.
· Створення банку конспектів відкритих уроків, позакласних заходів, методичних розробок тем уроків та текстів для оцінювання учнів рівняїх знань для обміну досвідом.
· План роботи вчителя над підвищенням фахового рівня.
· Відвідування та обговорення уроків. Обміндосвідом із питань диференціації навчання учнів науроках. Аналіз диференційованих навчальнихзавдань, які застосовуються вчителем .
· Розробка окремих тем, уроків, розділів програм, випереджувальне ознайомлення з цими матеріалами, моделювання уроку.
· Організація системного підходу до роботи з невстигаючими дітьми
· Взаємовідвідування уроків членами МО з метою обміну досвідом
· Ефективність використання можливостей кабінету, виготовлення наочності, саморобних приладів, дидактичних матеріалів тощо.
· Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та методичної літератури, вивчення передового педагогічного досвіду.
16.02. 2015 року відбулося засідання методичного об᾿єднання вчителів природничо-математичного циклу за результатами взаємовідвідування уроків. Обговорювалися проблеми у викладанні природничо-математичних дисциплін, проводився обмін досвідом.
В результаті обговорення прийнято рішення продовжувати роботу членів МО по забезпеченню уроків наочними посібниками, роздатковими матеріалами. Для безперервності корекційного процесу під час навчально-виховного процесу продовжувати створювати оптимальні умови для розвитку та самореалізації учнів, формування їх життєвих компетентностей, широко використовуючи для цього інноваційні технології.
8 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
7 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
6 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
Усі НовиниСічень 2018 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.