2017-11-24
В рамках місячника правового виховання та профілактики правопорушень у Новомиргородській загальноосвітній спецшколі-інтернаті І-ІІ ступенів реалізовано загальношкільний проект «Здорова молодь – здорова Україна!» серед учнів 5-9 класів. Метою проекту було узагальнення, розширення уявлень, знань про здоровий спосіб життя, пропагування серед учнівської молоді здорового способу життя; згуртування учнівських колективів; розвиток творчої активності та креативного мислення вихованців. Керівниками проекту були вчитель біології на основ здоров’я Бондаренко А.С., практичний психолог Наливайко С.А. та соціальний педагог Меркоєв А.А. Проект складався з трьох етапів.
Першим етапом проекту було завдання, відгадавши загадку, знайти карту для квесту кожному класному колективу в приміщенні та на території закладу. Зі знайденими картами учні відправились на другий етап – реєстрацію команд, отримання маршрутних листів та пояснення умов проходження квесту і завдань (підготовка домашнього завдання, що відповідали назвам станцій квесту та створення візитівки команди).
Третім і основним етапом проекту була участь команд у квесті «ЗДОРОВ’Я» за станціями, де були призначені відповідальні інструктори:
1. Ми за безпеку повсякденного життя! (Ярмарковська І.С.);
2. Шкідливим звичкам – «НІ!» (Наливайко С.А.);
3. СТОП: наркотик! (Коровіна О.В.);
4. Ми проти СНІДу! (Бондаренко А.С.);
5. Антиреклама алкоголю (Меркоєв А.А.);
6. «П’ять хвилин слави» - створення командами колективного плакату – звернення до учнівської молоді з закликом приєднатися до здорового способу життя.
У квесті взяли участь 5 команд: «Здоров’ячки» (5 клас), «Посмішка» (6 клас), «Живчики» (7 клас), «Незалежні» (8 клас) та «АнтиСНІД» (9 клас). Виконуючи на 6 етапах командні та індивідуальні, творчі та спортивні завдання, учасники отримали інформацію щодо профілактики захворювань на ВІЛ-СНІД та запобігання шкідливим звичкам, алкоголізму, тютюнопалінню; превентивної поведінки у випадках вживання однолітками наркотичних речовин. Учні також показали власні знання з даних тем. Як форми проведення альтернативного змістовного дозвілля, учасникам на кожній станції пропонувались спортивні змагання, конкурси.
Завдання на кожному етапі поділялись на дві частини: інформаційно-пізнавальна (команда повинна була відповісти на питання інструктора відповідно до теми) та ігрове командне завдання.
Команди з гідністю пройшли усі етапи квесту проте беззаперечним переможцем стала команда 7 класу «Живчики». Усі учасники отримали від організаторів солодкі подарунки та спортивний інвентар. На загальношкільній лінійці нагороджено дипломом за перемогу команду 7 класу та подяками решта команди.
Підбиваючи підсумок проведеної роботи, можна зробити висновок, що квест як форма роботи являється прогресуючою, загальнорозвиваючою, результативною формою роботи з учнівським колективом. Саме такі ігрові командні змагання дають можливість отримати не лише великий багаж важливих для здоров’я знань, а й є продуктивним способом для згуртування молодого покоління.
НАЛИВАЙКО С., практичний психолог спецшколи-інтернату.
Фото Медведенко Л.Г.
8 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
7 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
6 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.