Аналіз роботи МО

2012-12-20

На сучасному етапі соціально-політичного розвитку країни відкрились певні перспективи змін у системі спеціальної освіти, пов’язані з новим ставленням до дітей з особливими освітніми проблемами, вирішення їх соціалізації та інтеграції в суспільство. Це зумовлює оновленого підходу до освіти, науково-методичної роботи, її форми і змісту, забезпечення введення нових педагогічних підходів, інноваційних технологій, психологічного супроводу навчально-корекційного і корекційно-виховного процесу, а також нових комплексних програм розвитку особистості дитини, її найбільш ефективної оптимальної і соціально-трудової адаптації.

У цьому аспекті робота МО вихователів молодших класів спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності, науково-методичного рівня, на реалізацію проблеми:« Впровадження особистісно орієнтованих методів інноваційного навчання і виховання в практику роботи школи». В рамках цього робота здійснюється по вивченню сучасних наукових досягнень в галузі загальної та колекційної педагогіки.

Основні напрямки роботи МО вихователів початкових класів.

1. Вивчення нормативно-правових документів.

2. Обговорення актуальних питань виховання, пошук ефективних форм виховної роботи.

3. Вивчення досвіду колег в ході відвідування відкритих самопідготовок, виховних заходів, впровадження його в практику роботи.

4. Систематичне проведення відкритих самопідготовок, виховних заходів з обов’язковим аналізом.

5. Ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.

6. Участь в роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.

Підвищення освітнього рівня педагога значною мірою сприяє проведення у встановленому порядку атестація вихователів. Гласна, об’єктивна і кваліфікована оцінка діяльності, заохочення кращих, підвищує персональну відповідальність за якість педагогічної праці, стимулює удосконалення педагогічної майстерності і розвиток творчої ініціативи.

Під час тижнів «Увага! Діти на дорозі!», «Пожежа - найстрашніша біда!»

вихователі провели ряд заходів по попередженню нещасних випадків за участю дітей : конкурс малюнків «Моя дорога додому», дидактична гра «Вчимо правила граючись», «Не порушуй правила пожежної безпеки», бесіди «Машини на наших вулицях», «Вогонь - друг чи ворог».

Подорож «По сторінках улюблених казок» перенесла дітлахів у чарівний світ казкових героїв. Діти мали змогу впізнати героїв за описом, репліками, предметами, що належали винуватцям, виступами гостей із ряду казок, відгадували загадки. Казкове дійство були підкріплено гарними костюмами, цікавими завданнями, веселим музичним супроводом.

А яке задоволення отримали учні під час «Свята іменинника» для дітей, що народилися влітку та восени. Для них була підготовлена різноманітна цікава програма: вірші-привітання та пісні від однокласників, відео-музичні вітання, танок іменинників. В гості завітав Лісовичок, який допоміг відшукати зниклий святковий пиріг та провів ряд цікавих ігор. Також Поштарик приніс посилку з подарунками та привітаннями. На завершення свята діти отримали торт із свічками, які вони всі разом погасили та святковий стіл із солодощами.

Свято «Усмішка як сонечко» промайнуло в такій доброзичливій та лагідній атмосфері, що кожен присутній не один раз задоволено посміхнувся переглядаючи виступ маленьких танцюристів з підготовчого класу, прослухавши пісні у виконанні юних талантів.

Показником ефективності методичної роботи вихователя є задоволення, яке отримують вихователі від своєї праці, створення в колективі творчої атмосфери, позитивного морально-психологічного клімату.

Кухаренко І.М. керівник МО

Кiлькiсть переглядiв: 186

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.