2014-02-15
Звіт
Про пророблену роботу ШМО вчителів естетично-трудового циклу за I семестр 2013-2014н.р.
У цьому навчальному році вчителі нашого методичного об’єднання працюють над такою темою »ВИХОВАННЯ В УЧНЯХ ЗАГАЛЬНО-ЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ І ДУХОВНИХ ПРІОРІТЕТІВ» Нові тенденції інформаційного суспільства ,пов’язані з глобальним розширенням мас-медіа не можуть не впливати на систему освіти та виховання. Естетичне ставлення школярів до світу ,до різних видів мистецтва формується переважно під впливом стихійних факторів соціального оточення ,тому художньо-естетичне виховання – ефективний шлях «гуманізації, глобалізації,надання їй людського обличчя» в умовах економічної нестабільності,ідеологічної невизначеності. Отже, вчителі нашого ШМО намагаються виховувати духовність ,плекати творчу особистість,високу емоційно-естетичну культуру. На протязі I семестру було проведено 2 засідання ШМО. Перше засідання було проведено 9 вересня . На ньому вчителі обговорили виконання роботи за минулий навчальний рік,а також розподілили доручення та обговорили план роботи на цей навчальний рік. Тема II засідання ШМО- «Здійснення опори на практичну діяльність учнів,як засіб конкретизації їхніх уявлень та понять. Були відвідані та обговорені такі уроки та заходи -
24.10.12.Урок обслуговуючої праці в 6-А класі на тему:»Поняття про механізми в машинках. Призначення і принципи роботи моталки.»- Вчитель Вовк О.В.
24.10.12.Урок ритміки в 4 класі на тему: "Вправи із стрічками" -вчитель Лисенко Т.В.
25.10.12.Спортивні розваги »Козацькі забави »-вчитель Маржан С.В.
Вчителі ШМО й надалі будуть працювати над збагаченням емоційно-естетичного досвіду,формувати культуру почуттів, розвивати загальні та художні здібності,художньо-образне мислення учнів
8 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
7 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
6 тиждень Всеукраїнської школи онлайн
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.