• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

2012-12-25

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою «Використання елементів інноваційних технологій в роботі вчителів початкових класів»

Завдання методичного об’єднання:

1. Вивчати і впроваджувати в практику сучасні технології навчання, форми і методи на уроці.

2. Допомагати вчителям в організації самоосвіти.

3. Забезпечити своєчасне вивчення нормативних документів; виконання нормативних вимог до навчання і виховання.

4. Забезпечити професійне, культурне і творче зростання педагогів.

Аналіз роботи шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів за 2011/2012 н.р.

У шкільному МО вчителів початкових класів працює 7 педагогів.Всі мають вищу педагогічну освіту.МО тісно співпрацює з логопедом та шкільним психологом.Кожен вчитель працює над своїм проблемним питанням,яке є складовою загальної проблеми школи.У своїй роботі вчителі використовують інноваційні технології,поєднують групові та індивідуальні форми роботи.Систематично ведеться робота між засіданнями,яка включає роботу з батьками,опрацювання педагогічної та методичної літератури,взаємовідвідування уроків, організацію виставок учнівських зошитів,участь у роботі психолого-педагогічного семінару,методичні оперативки та інше.Проводилася масова робота з учнями.

У січні 2011 року був проведений круглий стіл,на якому члени МО обговорювали питання «Педагогічний такт.Конфлікти з учнями,їх причини.Шляхи і способи виходу з конфліктних ситуацій».Вчителі поділилися досвідом з даної проблеми та вислухали поради психолога.

Проведені методичні тижні з тем «Використання елементів інноваційних технологій в роботі вчителів початкових класів» та «Розвиваємо особистість учня».Були проведені відкриті уроки та їх обговорення.Велику увагу вчителі приділяють спеціальній корекційній роботі. Здійснюють індивідуальний підхід до кожної дитини на уроках та спеціальних заняттях;попереджують втому,використовуючи різноманітні засоби; максимально активізують пізнавальну активність дітей,розвивають їх мову і навички навчальної діяльності;виявляють особливий педагогічний такт,своєчасно допомагають кожному,розвивають віру у власні сили та можливості.

Аналізуючи результативність роботи шкільного МО вчителів початкових класів, можна відмітити, що був забезпечений високий методичний рівень проведення всіх видів занять, підвищилася якість проведення уроків та позаурочних заходів на основі впровадження інноваційних технологій.

У 2012\2013 навчальному році МО вчителів продовжило роботу над проблемою Проведені 2 засідання.1засідання «Організаційно-інструктивне», на якому розглянули питання про особливості навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/2013 н.р. Кожен отримав завдання по вивченню нормативних документів. Обговорили та затвердили календарне планування вчителів на І семестр.Особливу увагу звернули на виконання завдань акції «Дай руку першокласнику!» Вчителі ознайомились із підручниками,програмами,вивчили пояснювальні записки.

Організована робота консультаційного пункту для батьків. Систематично ведеться корекційно-відновлювальна робота з учнями.З метою обміну досвідом організоване взаємне відвідування уроків між вчителями початкових класів. Члени МО брали участь у методичних оперативках,засіданнях педагогічної ради,у роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.

В листопаді члени МО вивчали питання «ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ У ШКОЛІ ІПК». З даної проблеми на засіданні слухали виступ Обрежі Н. Л.

Вчителі обмінялися думками з даного питання та висловили пропозиції ,щодо застосування новітніх технологій у поєднанні з традиційними відповідно до потреб особистості , зростання їх самостійності й творчої активності.

/Files/images/vikladennya_1/mo_vch_poch_klasv/image002.jpg

Ільніцька Л. М. провела відкритий урок з трудового навчання на тему: «Робота з папером і картоном. Виготовлення рухомих іграшок». Застосувала технологію «Навчаючи учусь», що дало змогу учням взяти участь у передачі своїх знань однокласникам та підвищило інтерес до пізнання.

/Files/images/vikladennya_1/mo_vch_poch_klasv/image004.jpg

/Files/images/vikladennya_1/mo_vch_poch_klasv/image006.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.