Корекція мовленнєвої діяльності

2013-10-26

/Files/images/vikladennya_2/sadochok/садок2.JPG

Корекція мовленнєвої діяльності, розвитку мислення, сприймання, емоційної сфери здійснюється вихователями дошкільної групи через театралізовану діяльність. Діти впізнають та емоційно позитивно реагують на розігрування інсценівок відомих їм казок, імітують рухи та дії персонажів, передають почуття мімікою, жестами, словами, емоціями.

Враховуючи специфіку розвитку дітей з особливими потребами, вихователі проводять заняття з застосуванням форм та методів, які сприяли б реалізації не лише навчально-виховних, а й корекційно-відновлювальних та реабілітаційних завдань.

І.О. Шода використовує у групі казкотерапію, тобто терапію середовищем, особливою казковою атмосферою, яка допомагає кожному малюкові виявити свої потенційні якості, реалізувати здатності, вибрати той вид дільності, який його цікавить. Ще з порога малят зустрічає казка - улюблені персонажі скрізь у кімнаті. Музичний супровід підсилює розвиток уяви.

/Files/images/vikladennya_2/sadochok/садок 0.JPG

/Files/images/vikladennya_2/sadochok/садок 3.JPG

/Files/images/vikladennya_2/sadochok/садок.JPG

/Files/images/vikladennya_2/sadochok/садок5.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 28

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.